Lixdo

Lixdo

(103 comments, 165 posts)

This user hasn't shared any profile information

Home page: http://www.lixdo.net

Posts by Lixdo
sianc

Akibat Merempit

0

Nielah yang terjadi kalau merempit aje.

Incoming search terms:
30393727505607253277011

Soalan Bangang Part 2

0

 

Tak ke bangang orang yang bertanya dan tukang jawap tue.. Apa komen anda cuba komen sikit kat bawah nie.

Incoming search terms:
kanak

Tanam Anak Hidup-Hidup 18SG

0

Menanam anak hidup-hidup adalah salah satu adat yangdi amalkan oleh segelintir kaun di kawasan hutan Amazon. Itu adat orang yang tak bertamadun duduk dalam hutan kat Amazon, tapi sekarang orang yang dah bertamadun pun dok buat benda yang sama buang bayi sesuka hati aje. Langsung takde sifat orang More >

46ab_daily_picdump_835_640_49.jpg

Soalan Bangang Part 1

0

47ab_02c0dfc16bb8ee1021c594b056a2140e.jpg

Safe Sex

1

 

e9a0_mobile_phone_school-abuse.gif

Punca Handphone Di Ban Kat Sekolah

0

Korang mesti nak tahu apa punca handphone di larang di kawasan sekolah, Jawapannya ada kat bawah nie jom skodeng.

.

.

.

.

.

.

(more…)

cartheft

Malaysians MUST Know

1

Going through our daily lives, we tend to to stumble upon a few mishaps that might seem like an ‘accident’ we’re responsible for. And you tend to tell yourself..

“If I didn’t do this..” “If I avoided it..” “It wouldn’t have happened if..” “It’s my fault”

But think again… (more…)

Incoming search More >
Pelumba Honda Marco Simoncelli Maut

Kemalangan maut di Litar Sepang pada MotoGP

10

 

Pelumba Honda Marco Simoncelli Maut

Kemalangan maut di Litar Sepang pada MotoGP 23 Oktober 2011 yang mengakibatkan pemandu jentera Honda dari pasukan San Carlo Honda, Marco Simoncelli maut. Akibat dari kemalangan maut itu perlumbaan di hentikan serta-merta. Terdapat juga sedikit kekecohan pada More >

budak magsa langar lari 1

Kemalangan Ke??? Part 2

0

Ini cerita sambungan pasal video budak yang kene langgar van hari tue kat negara china. kalau yang belum tenggok video tue boleh baca kat sini

 

Yue Yue

I am sure by now u guys have heard about the Yue Yue, the 2 year old kid who was ran over twice by lorries in China. She was left to die for More >

giler dos atas bumbung pun boleh projek..

Public Sex

0

Sanggup kah korang beromen di tengah-tengah orang ramai seperti gambar di atas??? gile doshh orng zaman sekarang nie. kat bawah nie ada lagi ganbar orang yang lebih giler dari normal. Hahahah pinjam tag line DinetFM sat. jangan marah ye abang Ck

giler dos atas bumbung pun boleh projek..

 

Polis More >

Lixdo's RSS Feed
Go to Top