Lixdo[dot]Net



« | »

Oh! Kerana Seluar Dalam

Korang percaya tak kerana seluar dalam apa pun sanggup dilakukan, bahkan sehingga boleh mengadai nyawa diri sendiri. Hahaha itulah apa yang telah dilakukan oleh seorang pencuri seluar dalam yang mana gambarnya ketika melakukan aksi mencuri seluar dalam telah dapat dirakamkan oleh kamera. Giler doshhhh…….

 

Try kait kot boleh dapat hehe…

Huhu tak dapatla, tak boleh jadi kene panjat keluar macam nie

 

Haha aku berjaya mengadai nyawa aku….


Dah dapat apa lagi layan lah wakakak…..

Smile Your On Candid Camera.

Giler Doshhh….

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Incoming search terms:

Be Sociable, Share!

Posted by on 10/09/2011.

Tags: , , ,

Categories: Petikan Berita, picture

  • http://our1host.tk anthrax

    bapak geli gile spew la perlaku nie

« | »




Recent Posts


Pages



About Lixdo[dot]Net

LIXDO adalah berasal daripada Linux + Doremon = LIXDOmore →