Lixdo[dot]Net



« | »

Padah Buat Lawak…

Korang semua tentu suka tengok rancangan lawak macam wakenabeb. Tapi korang pernah terfikir tak apa reaksi orang yang di kenakan itu. mungkin sesetengah orang boleh di bawa bergurau tapi ada juga orang yang tak suka bergurau.

So kesimpulannya kalau nak buat lawak tue agak-agakla. Jangan sampai memperkecilkan hati orang dan membuat orang tersinggung dengan lawak anda.

Cuba tengok video kat bawah apa yang terjadi pada orang yang buat lawak.

p/s: Fikir dua tiga kali sebelum buat lawak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Be Sociable, Share!

Posted by on 03/12/2011.

Tags: ,

Categories: Meja Admin

  • http://aloneinhome.com alone

    memang enjoy tengok wakenabeb. tapi aku rasa scene2 yang xjadi diorang xtunjukkan la.

    memang padah bila buat lawak xbertempat.

    • http://www.lixdo.net Lixdo

      yup betul bukan semua orang sporting

  • http://www.muncet.net iEn

    uih.. Innalillaahh..

  • http://nbie89sukermegi.blogspot.com nbie89

    upss…real ker neh…
    btol ker mamat pos tuh mati….
    ker part of the scene….
    sian lar plak….

    • http://www.lixdo.net Lixdo

      rasanye macam betul….

« | »




Recent Posts


Pages



About Lixdo[dot]Net

LIXDO adalah berasal daripada Linux + Doremon = LIXDOmore →