video-budak-rumah-rakyat

Petikan Harian Metro

SEGAMAT: Rakaman aksi wanita jelita bercoli yang melakukan onani ketika baring di atas katil menggemparkan masyarakat Bekok dan Labis sejak beberapa hari lalu kerana dipercayai memaparkan seorang warga setempat.

Klip video berjudul ‘Budak Rumah Rakyat’ yang memaparkan aksi berahi wanita berusia 20-an itu disebar meluas di kalangan penduduk tempatan melalui khidmat pesanan multimedia (MMS).

Berdasarkan rakaman itu, wanita yang melakukan aksi onani itu dipercayai merakam sendiri perbuatannya menggunakan telefon bimbit berkamera.

Visual tanpa suara itu juga menggunakan teknik zoom in dan zoom out (rakaman jarak dekat dan jauh) dalam rakaman yang mengambil masa selama hampir empat minit.

Seorang penerima rakaman aksi lucah yang hanya mahu dikenali sebagai Ah Seng, berkata dia menerima MMS lucah itu daripada rakannya yang tinggal di Bekok.

Katanya, dia menerima MMS itu yang sudah tersebar sejak beberapa hari lalu di sekitar Bekok dan Labis.

Menurutnya, dia tidak mengenali wanita dalam MMS itu, tetapi dimaklumkan wanita itu tinggal di kawasan rumah rakyat di Bekok.

“Saya tidak tahu tujuan sebenar rakaman aksi lucah itu sama ada untuk koleksi peribadi sebelum disebarkan pihak tertentu atau sebagai `promosi diri’.

“Berdasarkan rakaman menunjukkan wanita itu seolah-olah dalam keadaan rela aksi lucahnya dirakam dan seperti sengaja berlakon di depan kamera,” katanya.

Dia tidak menolak kemungkinan aksi itu dirakam sendiri wanita itu sebelum ia disebarkan kepada orang lain tanpa pengetahuannya.

Setakat ini difahamkan belum ada pihak membuat laporan polis berhubung penyebaran aksi lucah itu.

Jurucakap polis Ibu Pejabat Polis Daerah Segamat ketika dihubungi mengesahkan hingga kini belum ada laporan dibuat berhubung penyebaran klip video lucah berkenaan.

p/s: video budak rumah rakyat sudah ada dalam stock. komen disini dgn email betul untuk permintaan salinan video.

Click sini untuk download Video –> :Video “Budak Rumah Rakyat” (222)

Gunakan mirror link di bawah jika link download di atas tidak dapat digunakan.

Mirror Link: http://lix.in/-43d7aa

Incoming search terms:

Be Sociable, Share!

Comments

comments